30/04/2015

Klantendienst

Als de klantendienst telefonisch bereikbaar is van maandag tot zaterdag van 9 tot 21 uur, wat is dan correct:

 

(a) Je kan bellen tussen 9 en 21 uur van maandag tot zaterdag, ook nog bijvoorbeeld om vijf voor negen 's avonds.

(b) Als je om bijvoorbeeld 20u55 belt, krijg je eerst het gewone keuzemenu en daarna wordt je gewoon in de wacht gezet voor de rest van de avond/nacht.

(c) Geen van bovenstaande.

(d) De hoofdstad van België.

(Bij meerkeuzevragen is een van de mogelijkheden soms absurd. Wie vindt het absurde antwoord in mijn lijst? Lachen)

 

Ik ben voorlopig geen tevreden klant, maar vooralsnog hou ik de naam van het bedrijf geheim, ze krijgen van mij eerst nog een kans om het recht te zetten.

Commentaren

Ik heb in een ver verleden ook op een helpdesk gewerkt en ook tot 9 uur. Vaak zijn de agenten om 5 voor 9 nog gesprekken aan het voeren die uitlopen tot na 9, dus om 5 voor 9 bellen is geen goed idee. Die mensen willen dan ook gewoon naar huis en niet het risico lopen op een call die 30 minuten duurt.

Gepost door: Miss O. | 01/05/2015

Reageren op dit commentaar

Uiteraard willen die mensen op tijd naar huis, dat begrijp ik en dat gun ik hen ook. Het gaat me meer om de "organisatie". Als je als bedrijf je klanten meldt dat je tot 21 uur bereikbaar bent, dan moet je dat ook waarmaken, door bijvoorbeeld je medewerkers te betalen tot 21u30.

Gepost door: Corvus | 03/05/2015

Post een commentaar

NB: commentaren worden gemodereerd op deze weblog.